5 Kasım 2012 Pazartesi

Eroinle Dans

Merhabalar tekrar :)

Uzun zamandır yazamadim, misafirler, Bayram, Durunun 29 Ekim gösterileri falan derken biraz uzak kaldım...
Ama bu arada kitap okudum tabikii;

Canan Tan Eroinle Dans i okumaya çalıştım.
Çalıştım diyorum cunku beni biraz olumsuz etkiledi ve maalesef kitabın son 50 sayfasını okuyamadım.
Genccecik cocukların bu kötü ağa nasil düştüklerini yazmış Canan Tan...
Bu pislik icin ne iyi bir aileden gelmek, ne cok iyi bir yerde okuyor olmak, ne dağılmış bir aile, ne fakirlik, ne zenginlik...Hic bir sebep yokken bir anlık boşluk yeterli ve gercekten ucu ölüme kadar giden bir zavallilik...Ben okurken kendi cocuklarım ve diğer cocuklar icin dua ettim...
Allah hepimizin cocuklarını korusun ve iyi insanlarla karşılaştırsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder